Yorgun Hayaller - R. K. Lilley - PDF İndir




Ev işlerini çok kısa bir sürede bitirdik. Bu bir rekordu. Tristan ile çamaşırları bile katladık. Onun tuhaf olduğunu düşündüm . Ama aynı zamanda tatlı birisiydi de. Bu yabancı adamla tanışıp, geçirdiğimiz bir süre içerisinde ben kendimi buldum . Kirli Vegas kulüp hayatı pek bana göre değildi fakat yine de gideceğim için heyecanlandığımı fark ettim. Tristan neşeliydi ve ben de eğlenmek için hevesliydim. Arkadaş olarak yaptığımız samimi konuşma, onun gibi birisiyle takılma konusundaki tereddütlerimi ortadan kaldırmıştı. Kendi yaş grubum dan pek arkadaşım yoktu. Genellikle
Bev’in arkadaşlarını arkadaşlarım olarak görürdüm . Bunun yanı sıra benim tanışıp arkadaş olabildiğim en genç insan otuz iki yaşındaydı. Olgun insanlarla daha rahat hissediyorum . Bu durumu Bev ile ilişkilendiriyorum
. Onun çevresinde olmak beni daima iyi ve güvende hissettiren iştir. Olgun ve nasıl sağlıklı olunacağını bilen birisiydi. Bir duru şu vardı ve benim de ihtiyacım olan buydu. Buna tutunmuştum .
TMSNi.png
BU KİTABI
İNDİRİMLİ SATIN AL!
İDEFİX İndirim Kodu DR İndirim Kodu
Kitap hoşunuza gittiği taktirde satış bağlantılardan indirimli satın alabilirsiniz. .
Sitemizde bulunan tüm kaynaklar tanıtım amaçlı paylaşılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder